Pazar , Eylül 22 2019
Güncel haberler
Ana Sayfa / Saglikli Beslenme / Çocuklarda Beslenme / TOK TUTAN 3 YİYECEK KOMBİNASYONU
yumurtalı ekmek

TOK TUTAN 3 YİYECEK KOMBİNASYONU

Uzun yaz günlerinde doymak bilmeyenlerden misiniz?

Günde kaç defa buzdolabının karşısında öylece ne yesem diye bakıyorsunuz?

Yatmadan önce açlık hissediyorsunuz ve uykularınız mı kaçıyor?

Tok tutan yiyecek kombinleri ile sizde bu histen kurtulun.

  1. Yumurtalı Tam Buğday Ekmeği

    Yumurta %100 doku proteinlerine dönüşebilen iyi kalite protein olması ve vitamin ve minerallerce zengin içeriği sayesinde tok tutan yiyecekler sıralamasında açık ara farkla öndedir. Diyetisyenlerin yanı sıra eşinizden dostunuzdan da sabah kahvaltıda yenilen haşlanmış yumurtanın uzun süre acıkmamanızı sağlayacağını duyarsınız. Tokluğunuzu pekiştirmenin yanı sıra lezzet duyunuza da hitap etmek istiyorsanız yumurtanızı bir çırpma teli yardımıyla çırpın az tuz ve sevdiğiniz baharatları da ekledikten sonra tam tahıllı ekmeğinizi bu karışıma batırarak yağsız tavada kızartın. Bu sayede keyifli bir kahvaltı yaparken tam tahıllı ekmeğin içerdiği yoğun lif ve kepek nedeniyle de kan şekerinizi dengede tutun, tok kalma sürenizi uzatın. Ayrıca B vitaminlerinden zengin ekmeği de sofralarınızdan eksik etmeyin.

  2. Lor Peynirli Fesleğenli Kepekli Makarna

    Lor peyniri hem en düşük yağ içeriğine sahip olması nedeniyle hem de en yüksek protein içeriğine sahip olması nedeniyle sofralarımızdan eksik edilmemesi gerekne önemli bir protein kaynağıdır. Kalsiyum fosfor ve B12 açısından zengin olmasının yanı sıra içeriğindeki karbonhidrat protein oranının dengeli olması sebebiyle tok tutar. Lor peynirinizi tam buğdaydan yapılan kepekli makarnanıza eklerseniz, diyet lifi bakımından daha zengin bir öğün hazırlamış olursunuz Ayrıca fesleğen sos gibi sebzeli soslarla hem lif oranını daha da arttırarak daha uzun süre tok kalırsınız hem de makarnanızın lezzetine lezzet katarsınız.

  3. Dereotlu Kefir

    Kefir probiyotik olmasıyla sayısız faydası bulunan, bağışıklığı güçlendiren, bağırsakların düzenli çalışmasını sağlayan mucizevi bir içecek olmasının yanı sıra vücut için gerekli olan ama vücutta bulunmayan özel protein içeriği ve zengin vitamin içeriği ile uzun süre tok tutan içeceklerdendir. Kefirinize bol C vitamini kaynağı olan dereotunu da katarsanız hem daha uzun süre tok kalırsınız hem de dereotunun metabolizmanızı hızlandırıcı etkisinden faydalanırsınız.

Hakkında admin

Bu habere de bakabilirisiniz

et mangal

KURBAN BAYRAMINDA BESLENME

Bayram boyunca artacak olan et tüketimiyle birlikte sebze tüketiminin de artırılması gereklidir. Etler vücudumuzun yapı …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir